راهکار های سامانه صلابت برای فروش بهتر نشریات

اغلب نشريات فارغ از موضوع اصلي فعاليت خود، طيف وسيعي از مردم را مخاطب قرار مي دهند از اين رو يکي از بهترين ابزارهاي اطلاع رساني هستند. نشريات علمي - تخصصي اعتبار علمي کشور محسوب مي شوند؛ نشريات مذهبي تعليم و تربيت ديني را پي‎گيري مي کنند و ...

 

بزرگترین مشکلی گریبان گیر بسیاری از نشریه های داخلی و خارجی عدم فروش موفق می باشد. بدین منظور عصر اس ام اس اقدام به تدوین راهکارهای راه گشا و موثر در جهت افزایش مشتریان شما و در نتیجه فروش بیشتر نشریه و مخاطب شما شود. شما به وسیله سامانه پیام کوتاه می توانید از رقبای خود به راحتی جلو بزنید.

به عبارت ديگر نشريات در حيطه فعاليت خود تأثير شگرفي در جامعه دارند و حضور قدرتمند آن ها ضامن رشد علمي و فرهنگي است. محبوبيت و بقاي هر نشريه علاوه بر محتواي مناسب که برآورده نمودن خواسته هاي مخاطبان نيز گره خورده است . به عنوان مثال خوانندگان هر نشريه علاقه خاصي به ارتباط با مسئولان و نويسندگان آن و ابراز نظرات و ديدگاه هاي خود دارند اما راهکارهاي ارتباطي قديمي نظير مکاتبه و ايميل در عين سابقه مثبتي که دارند، براي افراد پرمشغله جامعه امروزي کاربردي نيستند. سرويس پيام کوتاه راهکاري مناسب و کاربردي براي هر نشريه است که ضمن برقرار نمودن ارتباط مستقيم بين خوانندگان و نشريه مورد علاقه آن ها، پتانسيل کسب درآمد و ايجاد ارزش افزوده را فراهم می آورد.
 

تکنیک های فروش اشتراک 99 ساله:


1-  دریافت سوژه و عناوین مورد علاقه خوانندگان برای چاپ در شماره بعدی.
2-  دريافت مطالب کوتاه و دل نوشته هاي خوانندگان براي چاپ
3-  اعلام فرارسیدن زمان تمدید اشتراک

مشترک گرامي، اشتراک یکساله شما طی ماه جاری پايان مي يابد.

4-  ترغيب علاقمندان نشريه براي خواندن شماره بعدي از طريق ارسال عناوين مطالب نشريه کمي پيش از انتشار آن.

در شماره جديد مي خوانيد: مصاحبه با موفق ترين مرد سال

5-  اعلام انتشار و زمان توزيع شماره جديد به خوانندگان و ترغیب آنان در جهت خرید سریعتر شماره های توزیع شده

شماره جديد منتشر شد، ويژه نامه نوروزي را از روزنامه فروشي ها بخواهيد.

6-  برگزاري مسابقه پيامکي
7-  برگزاري نظرسنجي پيامکي

به نظر شما کدام بخش نشريه جذاب تر است؟ 1- مصاحبه ويژه 2- گزارش 3- سرگرمي 4- نگارخانه

8-  ارسال پيام تبريک و تهنيت در مناسبت ها
9-  جذب اسپانسر مالي و کسب درآمد